Logo Logo
Jak zákazník vnímá reklamu | Erik du Plessis
Jak zákazník vnímá reklamu | Erik du Plessis
Krátky popis Neodolatelný produkt Jak zákazník vnímá reklamu | Erik du Plessis od výrobce BIZBOOKS u nás najdete v akcii od 310 Kč.
Obvyklá cena
  • 310
Výrobce/Značka
BIZBOOKS
EAN 9788025114568
Hodnocení
(Celkem 20 hodnocení )
Autoři se věnují tomu, jak lidská mysl vnímá reklamu. Kniha je určena pro reklamní agentury a marketing manažery. Vysvětlí, jakou hemisférou vyhodnocuje lidský mozek informace, co udělat pro to, abychom dokázali zaktivizovat zákazníkovu pozornost, kolikrát opakovat informace a v jakém sledu, abychom se dostali co nejúsporněji k cíli, jak funguje křivka učení a jak křivka zapomnění, jakou roli hrají v reklamě emoce ad.
Obor Byznys a ekonomie
Žánr marketing a prodej
Další produkty od výrobce BIZBOOKS
Další produkty v kategorii Marketing a prodej